förymd fånge

En man flyr från ett fängelse där han varit inlåst i 15 år. Han

bryter sig in i ett hus för att söka pengar och vapen. Inuti finner han ett ungt par

i sängen.

Han beordrar killen ur sängen och band honom vid en stol.

Sedan knyter han fast hustrun till sängen, fången for ovanpå

henne, kysser hennes nacke, sedan reser sig och går in i badrummet.


Medan han är där, viskar mannen  till sin hustru, "Lyssna,

den här killen är en förrymd fånge. Titta på hans kläder! Han är antagligen

tillbringade mycket tid i fängelse och har inte sett en kvinna på många år.

Jag såg hur han kysste din hals. Om han vill ha sex, motstå inte, klaga

inte. Gör vad han säger. Tillfredsställ honom och  fråga inte för mycket. Den här killen är naturligtvis mycket farligt.

Om han blir arg, kommer han att döda oss båda. Var stark, älskling. Jag älskar dig! "



Hans fru svarar: "Han kysste inte min hals. Han viskade i mitt

öra. Han berättade att han är homosexuell, tycker att du är söt, och frågade om vi hade några

Vaseline. Jag sa till honom att det var i badrummet. Var stark älskling. Jag älskar dig också. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0