hur har vi det i fängelse???

tjenare alla därute, vi är ett par killar som startat denna blogg, och som ni förstår sitter vi inne, någonstans i sverige, kan av säkerhetsskäl inte säga vart, sorry..

men men, vi har oss själva att skylla att vi är där vi är, så det säjer ja inget om, men hur funkar det egentligen när man är inlåst och under kriminalvårdens tyglar, ja inte som det visas utot, ndu, det ska va så jävla fint utåt och folk tror vi har det så jävla bra, men så är det inte.

de styr fan när man ska skita pissa och äta, men bara rätta sej i ledet och le åt dem, hehe, det tar bäst..

men klart har vi kull med... kan ni tro. har aldrig varit med om bättre sammanhållning på så många grabbar på ett och samma ställe.....
så småningom kommer jag skriva lite roliga händelser som sker innanför murarna

det kommer bli korta inlägg och väldigt sporadiskt, eftersom vi gör detta utan plitarnas vetskap..

så nu måste jag dra innan idioterna kommer

Kommentarer
Postat av: Gud

skitpåre!

forsätt det goda arbetet!

2009-10-05 @ 22:54:08
Postat av: Anonym

:) :) :)

2009-10-06 @ 08:57:32
Postat av: Anonym

Ni måste ju lägga upp statestik sedan hur besökt bloggen blir, skulle vara kul att se. /J

2009-10-06 @ 08:58:55
Postat av: Sug min röv!

Sug min röv, rätta er inte i ledet!! ;)

2009-10-08 @ 00:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0