internet sabotage

hejsan alla därute i friheten, var ett tag sen jag kunnat skriva, när jag en dag kom tillbaka från permisen och skulle hämta det trådlösa internetet så hade nån jävel brytet det i 50 bitar, hade det vart en plit som hittat det så hade de bara tagit det så det innebär att nån annan intagen haft sönder det.

hur fan kan man vara så jävla pantad att man förstör för en annan intagen, FYFAN

vi har våra misstanka om vem/vilka det är, och de kommer såsmåning om märka av det, då jävlar.

det borde vara skottpengar på albaner..... hmmm vissa iallafall. men men han/de vet, eller jag hoppas de vet hur farligt de lever just nu.

annars har tiden varit lugn de senaste veckorna, inte hänt spec mycke, man vaknar går upp, låssas jobba och bara försöker få tiden att gå.

jag skriver mer senare idag, ha det så bra alla

Kommentarer
Postat av: Gud

dom skulle ha försvunnit för längesen,om det inte vore för allt daltande från plitarnas sida...

vissa interner är lite mer speciella än andra.

får det lov å vara en bit mintchoklad på kudden?

2009-10-23 @ 17:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0