nedräkningen fortsätter....

dagarna går rätt fort i alla fall. de tickar på som attan, glöm inte ställa klockan tillbaka i natt....

 just nu känns allt rätt bra faktiskt, känns som jag har mycket på gång på utsidan med nystart av företag osv och att framtiden ser ljus ut, mycket ljus.....finns en del orosmoment men förhoppningsvis löser de sej då är det bara att köra på.

kompanjonen jobbar på för fullt på utsidan, även han en fd fånge... HAHAHAHA
en kanonbra kille, trodde inte man skulle få såna bra vänner när man satt i finkan, men tydligen....

sammanhållningen är skitbra här inne bland de flesta av oss, och en handfull kanonbra polara har man fått, och en riktigt riktigt god vän, så vistelsen här inne känns iaf nu när man gjort största delan av voltan som en bra tid av mitt liv.
klart man saknar barn och familj och så, men i det stora hela så har tiden här inne gjort gott. ( om man räknar bort allt som har med kriminalvården att göra ) Hade jag inte hamnat här hade jag inte träffat vissa personer och de saker vi donar med på utsidan nu hade inte skett, så denna vistelse har förhoppningsvis gjort så iallafall 2 familjer kommer få det skitbra i framtiden.

en sak till, tänk va gott det är med öl. mmmmmm.
en sak är säker iaf, att det är inte svårt att få in saker på svenska fängelser, HAHAHEHEHOHO

tjo, kanske tittar in senare i natt, eller kanske snart vem vet vad som sker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0